Grupa RMF

Dział Sprzedaży: Al. Stanów Zjednoczonych 61A; 04-028 Warszawa; Tel. +48 (22) 516 36 60

email: mailto:info@broker.fmhttp://www.gruparmf.pl/

 

 

RMF FM

 

 

 

RMF FM jest liderem słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy Radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie w tej grupie 29,1%. Każdego dnia RMF FM dociera do 33,2% osób w tym wieku w całej Polsce.

 

 

 

Źródło: Radio Track Millward Brown; 05.2016–07.2016; udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; TG: osoby w wieku 16-49 lat; próba: 12197.

 

 

 

RMF Classic

 

 

 

Każdego dnia w całej Polsce 571 tysięcy osób słucha RMF Classic.

 

Słuchacze RMF Classic to wyjątkowo atrakcyjna grupa docelowa: osoby wykształcone, o dobrej sytuacji finansowej, wykonujące odpowiedzialne i cenione zawody. 58,5% spośród słuchaczy stacji ma wyższe wykształcenie, 60,8% słuchaczy to przedstawiciele prestiżowych zawodów (dyrektorzy, wolne zawody, pracownicy umysłowi, właściciele firm). 90,9% bardzo dobrze lub dobrze ocenia swoją sytuację materialną.

 

 

 

Źródło: Radio Track Millward Brown; 05.2016–07.2016; zasięg dzienny; TG: ogół badanych; próba: 20898; struktura słuchaczy według zasięgu dziennego RMF Classic; 08.2015–07.2016; próba: 2790.

 

 

 

RMF MAXXX

 

 

 

Każdego dnia RMF MAXXX dociera do 1,5 mln słuchaczy.

 

Grupą docelową stacji są osoby młode, mieszkańcy miast o ustabilizowanej sytuacji materialnej i zawodowej. 68,5% spośród słuchaczy stacji to osoby w wieku 18-34 lata. 73,6% spośród nich pracuje zawodowo a 61,1% to mieszkańcy miast.

 

 

 

Źródło: Radio Track Millward Brown; 05.2016–07.2016; zasięg dzienny; TG: ogół badanych; próba: 20898; struktura słuchaczy według zasięgu dziennego RMF MAXXX; 08.2015-07.2016; próba: 4145.

 

 

 

RMFon

 

 

 

Jak wynika z badań Gemius Traffic w lipcu 2016 z serwisu RMFon korzystało 1,4 mln unikalnych użytkowników – to o 5,6% więcej niż w poprzednim miesiącu. W lipcu liczba serwis radio online zarejestrował 8,9 mln odsłon.

 

 

 

Źródło: audyt site-centric GemiusTraffic, Gemius SA.

 

 

 

RMF24.pl

 

 

 

W lipcu 2016 serwis informacyjny Grupy RMF odwiedziło 2,6 mln unikalnych użytkowników – to o 10,0% więcej niż w poprzednim miesiącu. Serwis rmf24.pl w lipcu 2016 zarejestrował 16,9 mln odsłon – to o 12,7% więcej niż w czerwcu 2016.

 

 

 

Źródło: audyt site-centric GemiusTraffic, Gemius SA.

 

 

 

 

 

GRUPA RMF

 

 

 

Grupa RMF to stacje RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic. Łączny udział w czasie słuchania stacji radiowych Grupy RMF wśród osób w wieku 16-49 lat wynosi 35,7% a ich zasięg dzienny w tej grupie wiekowej wynosi 39,4%. Grupa RMF to również prawie 100 tematycznych stacji radiowych, dostępnych na platformie internetowej RMFon.pl a także wortal informacyjny RMF24.pl.

 

Radio RMF FM jest największą stacją radiową w Europie. RMF MAXXX to dynamicznie rozwijająca się grupa stacji młodzieżowych. RMF Classic przyciąga wyjątkowe audytorium: osoby wykształcone, przedstawicieli najbardziej prestiżowych zawodów, osoby wykształcone, osiągające wysokie dochody. RMFon oferuje prawie 100 stacji internetowych o zróżnicowanym profilu muzycznym oraz szereg uzupełniających treści, w tym wiadomości ze świata muzyki, teledyski, biografie, dyskografie, galerie, kalendarium oraz funkcjonalności społecznościowe.

 

 

 

Źródło: Radio Track Millward Brown; 05.2016–07.2016; udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; TG: osoby w wieku 16-49 lat; próba: 12197.